syslog-ng +RS-232

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Pon, 24 Kwi 2006, 14:32:15 CEST

Dnia poniedziałek, 24 kwietnia 2006 12:16, Pawel Koska napisał:
> Witam,
>
> Czy ktoś wie jak można logować informacje które przychodzą na RS-232?
> Aktualnie odpalam minicoma i włączam logowanie. Chciałbym by mi to jakiś
> automat robił. Chyba syslog by się do tego nadawał, tylko nie jestem
> pewien co wpisać do syslog-ng.conf

A próbowałeś dodać do linijki określającej źródła czegoś takiego:

source src { pipe ("/proc/kmsg" log_prefix("kernel: "));
unix-stream("/dev/log"); internal(); file ("/dev/ttySx"); };

To wszystko w jednej linii, oczywiście po dopasowaniu ttySx do twoich
potrzeb.
Registered Linux User #61028           JID: paranoid w jabber.aster.pl   _\_V