skaner usb tylko z root'a :(

Michal Abramowicz ab_1 w abram.eu.org
Pon, 24 Kwi 2006, 22:57:55 CEST

On Mon, Apr 24, 2006 at 10:29:06PM +0200, Adam Gapiński wrote:
> Witam!
> [adas w dom ~]$ scanimage -L
> device `hp_rts88xx: HP ScanJet    ' is a Hewlett-Packard SANE_HP_RTS88XX
> flatbed scanner
> [adas w dom ~]$ sudo scanimage -L
> device `hp_rts88xx: HP ScanJet    ' is a Hewlett-Packard SANE_HP_RTS88XX
> flatbed scanner
> device `mustek_usb:libusb:001:002' is a Mustek 1200 UB flatbed scanner
>
> No i teraz co zrobić aby zobaczyć Musteka z poziomu usera? Nie używam
> hotplug.
> Ac + ready

dodaj się do grupy usb ? tak kiedys nie było to potrzebne

sane-backends-1.0.16-3
xsane-0.97-1

abram,
ps jaki to skaner jest dokładnie ? ja jestem szczęśliwym posiadaczem
bearpaw 1200cu plius (cena koło 110 netto w hurtowni)
--
Z punktu widzenia Rewolucji Światowej ludzie zasadniczo
dzielą się na dwie kategorie: na tych, którym trzeba