skaner usb tylko z root'a :(

Pawel Dlugosz dlugi w mp72.net
Wto, 25 Kwi 2006, 07:22:18 CEST

Ehlo.

On Mon, 24 Apr 2006 23:56:49 +0200
Adam Gapiński <adas-news w artikon.pl> wrote:

> ni czort, nie kumam hotpluga (jak to ostatnio ktoś napisał - u mnie linux
> ciosany ;) Jak odpaliłem hotplug to zaraz mi neostrata przez speedtoucha
> przestała banglać, więc wywaliłem.

Heh, a u mnie wlasnie po instalacji hotpluga neo zaczelo dzialac,
bo nie moglem jakos zaladowac firware'u przez modem_run, chociaz
stosowalem sie do dokumentacji PLD ... I badz tu madry :-)

A wlasnie, moze by dodac tez opis do Netii ? Uruchamialem ostatnio
usluge net24 u klienta - modem ten sam (Speedtouch), tylko pppoe,
ale calosc dosc prosto sie konfiguruje ..., jakby co to moge taki
opis popelnic.

--
Pawel Dlugosz
::mp72.net::