siefs, irda i jak to się robi?

Bohdan R. Rau ethanak w polip.com
Śro, 26 Kwi 2006, 09:18:47 CEST

Witam

Problem a - telefon (Siemens C65) podłączony do seriala kablem/

mount -t siefs /dev/ttyS0 /mnt/telefon

user dopisany do grupy ttyS, mimo to przy próbie odczytu /mnt/telefon
mam odmowę dostępu (z roota hula ślicznie). Jedyną poradą którą
znalazłem było właśnie dopisanie usera do ttyS :(

Problem b - mam dongla S-IR-620 (irda/usb), czy istnieją jakies magiczne
sposoby aby zmusić telefon do połączenia się przez ten szajs a jeśli tak
to jakie?

Od razu mówię, telefon jest mojej ukochanej i mam do niego dostęp raczej
chwilowy i rzadko, więc proszę o wskazówki jak dla debila a nie
odsyłanie do dokumentacji :)

ethanak