XGL zniknięcie górnego paska od okien

susza001 susza001 w poczta.onet.pl
Śro, 26 Kwi 2006, 13:38:56 CEST

Teraz zauwarzyłem iż mam
glxinfo ->
direct rendering: No
i to prawdopodobnie dlatego film pod xgl zajmuje mnie całego procka  i
tu me pytanie dlaczego to "No"
sterowniki od nvidia zainstalowane
moduły->

    drm                    61716  0
    agpgart                26204  3 nvidia,drm,nvidia_agp
próbowałem różnych kombinacja zawsze jest NO
w fstab ->
    none            /dev/shm                tmpfs
mode=1777,nosuid,nodev,noexec

a teraz i Xgl i zwykły X nie wyświetlają mnie czcionek dopóki kursor się
nie odświeży tej części ekranu