XGL zniknięcie górnego paska od okien

susza001 susza001 w poczta.onet.pl
Czw, 27 Kwi 2006, 17:50:31 CEST

Artur Flinta wrote:

> A postępowałeś zgodnie z instrukcjami umieszczonymi tutaj:
> http://www.room-303.com/blog/2006/03/30/xgl-compiz-dla-pld/
>
> Artur

Pewnie iż tak jedyna różnica to to iż nie mam pakietów z th-test oraz
jakimś dziwnym trafem mam direct-rendering ; off

chociaż mam sterowniki nvidia ( kompilowane samemu nie z cvs gdyż coś
mnie nie wychodziło ) tmpfs w fstabie
próbowałem z modułami drm agpgart oraz z nvidia_agp nic chwilowo nie pomogło
oraz do xorg.conf mam dodane
Option    "HWCursor"    "on"
    Option    "DPMS"        "on"
    Option    "noDCC"        "on"
    Option    "NoLogo"    "on"
    Option    "RenderAccel"    "false"
    Option    "AllowGLXWithComposite" "true"
EndSection
dzięki czemu nie wyświetla mnie już dziwnych śmieci na ekranie oraz
czcionki już nie giną
glxinfo i mplayer wywala "Naruszenie ochrony pamięci" jeżeli libGL.so
jest zlinkowane na te od nvidi a po uruchomieniu filmów w xine 100% procka

rpm -qa xorg-xserver-xgl
xorg-xserver-xgl-0.0.20060411-1.athlon
xorg-xserver-xgl-libGL-0.0.20060411-1.athlon

sudo rpm -qa compiz*
compiz-devel-0.0.9-1.20060424.1.athlon
compiz-gnome-settings-0.0.9-1.20060424.1.athlon
compiz-gnome-decorator-0.0.9-1.20060424.1.athlon
compiz-0.0.9-1.20060424.1.athlon