KDE i Xinerama

Grzegorz grzehorz w tlen.pl
Czw, 27 Kwi 2006, 19:40:36 CEST

Stałem się szczęśliwym posiadaczem karty Matroxa z dwoma wyjściami CRT, więc
pokusiłem sie o Xineramę.
No i byłbym szczęśliwy jeszcze bardziej gdyby nie to, że jesli włączę
przyciąganie ikon do siatki na pulpicie, są one przyciągane wyłącznie na
pierwszy ekran... :|
No i zonk...
Może ktoś wie jak to rozwiązać...
Wszystkie ikony gdzie bym ich nie chciał ustawić, nie chcą pozostać na drugim
ekranie i "przelatują" na pierwszy... :|

Grzegorz Pietrzak || g r z e h o r z wiadomoco  t l e n wiadomoco  p l
Miałem jakiś pomysł na nowego siga, ale chwilowo wyleciał mi z pamięci.