serwery

Jacek Osiecki joshua w hybrid.pl
Pią, 28 Kwi 2006, 08:38:19 CEST

On Fri, 28 Apr 2006, Paweł Muszyński wrote:

> Małe wtrącenie - oststnio widziałem sieć, w której serwer był na UPSie,
> a switch już nie ;-)

A czy wszystkie inne komputery były na UPSach? Bo nie widzę przeciwskazań,
by w sytuacji gdy nie można sobie pozwolić na puszczenie calutkiej firmy na
zasilaniu awaryjnym dać upsa przynajmniej serwerowi - by miał zapewniony
bezpieczny shutdown...

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua w ceti.pl GG:3828944
(c) Tomasz Olbratowski 2004