bootdisk_net.img - problem z instalacją

Dariusz Krzempek darek.k.fm w interia.pl
Pią, 28 Kwi 2006, 09:28:30 CEST

Dariusz Krzempek napisał(a):

> Bootkietki pobrałem z ftp.icm.... Datowane są na 22.03.2006.
> Instaluję z kernelem 2.6, 2.4 już mi nie pasi.

Dopiszę że instalacja przebiega pomyślnie bez RAID1 gdy instaluje się
tylko na jeden dysk. Szkoda.
Teraz będę musiał ręcznie przekonfigurować system na raid1.
Niby nie ma problemu ale zawsze to więcej roboty.

Darek

Swietnie zdjecia do poogladania >>> http://link.interia.pl/f192b