Ac - ma ktoś pomysł czemu przestało działać mountowanie dyskietek ?

Pią, 28 Kwi 2006, 10:52:58 CEST

On Friday 28 April 2006 10:48, Paweł Chuchmała wrote:

> Zobacz czy masz wpisany ten vfat w /etc/filesystems.
[root w laptop1 ~]# cat /etc/filesystems
ext2
vfat
minix
nodev proc
nodev devpts
iso9660

> Kiedyś chyba miałem podobny problem i pamiętam, że dopisywałem.
BTW czemu nie mam tam ext3 np ... skoro / mam na ext3 ?

--
Mateusz Korniak
"Black holes are where God divided by zero." - Steven Wright