serwer dla poczty/www

Michal Wyrebski mwyr w o2.pl
Pią, 28 Kwi 2006, 12:37:01 CEST

On pią, 28 kwi 2006, Marcin Kurzyna wrote:

> ps. to teraz jeszcze jak by mi ktoś powiedział jak regulować jasność
> matrycy...? ;> (fn+key odpowiedni nie działa - potrzebuje software'owej
> obsługi afaik)

Witam,

Właściwie to nie mam doświadczenia z turionami, bo używam asusa, w którym
akurat regulowanie jasności działa, ale:

W oryginalnym acpid znajduje się program 'acpi_listen', który wyświetla kody
wciskanych klawiszy specjalnych, oczywiście tych obsługiwanych przez acpid.
Zastanawiam się tylko czemu 'acpi_listen' nie jest pakowany do rpm'a przy
budowaniu.

Regulowanie jasności odbywa się w moim przypadku tak:
# echo 15 > /proc/acpi/asus/brn

A zatem można sobie w /etc/acpi/events/ można zdefiniować odpowiednie zdarzenia
dla danych klawiszy.

Nie wiem czy dla Twojej maszyny dostępny jest jakiś interfejs do tego.

--
Pozdrawiam,
    Michał