amd64 na i686

Andrzej 'The Undefined' Dopierała undefine w aramin.net
Pią, 28 Kwi 2006, 12:49:23 CEST

On Thu, Apr 27, 2006 at 11:36:36PM +0200, Piotr Grymkowski wrote:
> Witam
> Czy jest jakaś możliwość postawienia chroota amd64 na i686?? Bo chce
na binariach z i686 na /, czy tez na procesorze i686?

> się pobawić th trochę (x86-64) ale nie chce na razie rezygnować z ac
> (obecnie i686). i niby install dist poldkiem dałem ale:
>
> [root w carnage ~]#
> chroot /opt/th/ chroot: nie można uruchomic polecenia `/bin/sh': Błędny
> format pliku wykonywalnego
musisz miec 64bitowe jądro i rzecz jasna 64bitowy procesor.
jak masz 64bitowe jądro, to możesz miec chroota 64bit i / na 32bitach

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała
UNIX && Linux administrator,      Adam Mickiewicz University WMiI