Re: Re: amd64 na i686

Piotr Grymkowski carnage2 w go2.pl
Pią, 28 Kwi 2006, 17:19:41 CEST

---- Wiadomość Oryginalna ----
Od: Andrzej &apos;The Undefined&apos; Dopierała  <undefine w aramin.net>
Do: "PLD: Users list (Polish)" <pld-users-pl w lists.pld-linux.org>
Data: 28 kwietnia 2006 12:49
Temat: Re: amd64 na i686

> na binariach z i686 na /, czy tez na procesorze i686?

> musisz miec 64bitowe jądro i rzecz jasna 64bitowy procesor.
> jak masz 64bitowe jądro, to możesz miec chroota 64bit i / na 32bitach

Ok, a jak drivery do X'ów 32 bitowe a paczki około kernelowe 64 bitowe?? Np: firegl?? Np. moduł jądra fglrx 64bitowy a reszta w 32 bitach pójdzie?? Nie będzie żadnych problemów?? Bo procka mam 64 bity a do pełnego przejścia na 64 bity brakuje mi tylko oo:( Więc chcę się pobawić na razie w chroocie.

Ps. sorry za tekst z bramki www ale nie mam dojscia do swego kompa:(
Pozdrawiam
Piotr Grymkowski