Konwersja video do formatu .3gp

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Nie, 30 Kwi 2006, 22:05:20 CEST

Jeśli było - poproszę tylko o namiar. Jeśli nie było to może ktoś wie.

Jakim softem (będącym już w PLD) można skonwertować plik video do formatu
3gp (albo innego odtwarzanego przez Nokię 6230). Próbowałem ffmpeg, ale nie
wychodzi mi to (Unsupported codec (id=0) for input stream #0.0).

Pozdrawiam.
Registered Linux User #61028           JID: paranoid w jabber.aster.pl   _\_V