upgrade X11 -> mplayer nie działa

Jacek Osiecki joshua w hybrid.pl
Wto, 1 Sie 2006, 13:31:16 CEST

Witam,

Po upgradzie X11 do aktualnych w AC... przestał działać mplayer :(
Xy działają na sterowniku nvidii (ściągnąłem, zaintalowałem), kernel mam
vanillowy 2.6.16.20.

Próba odpalenia mplayera kończy się:

FATAL: Could not initialize video filters (-vf) or video output (-vo).

Gdy odpalę -vo x11 - działa, tak samo dla -vo xv. Tylko przy SDL (czyli
domyślnym) się wywala...

Czy komuś coś takiego się też zdarzyło? Jakieś remedium?

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua w ceti.pl GG:3828944
(c) Tomasz Olbratowski 2004