Dokumentacja PLD odżyła

Sławomir Paszkiewicz paszczus w gzowski.opole.pl
Wto, 1 Sie 2006, 15:02:53 CEST

Cytowanie Paweł Kwiatkowski <qwiat w o2.pl>:

> To byłem ja i dobrze o tym wiesz, jeśli masz tego rodzaju problemy to
> kieruj to do właściwej osoby. Wysłałeś list, w którym się żaliłeś się w
> tej sprawie, jednak moją odpowiedź, w której poprosiłem o dyskusję na
> liście pld-doc w lists.pld-linux.org najzwyczajniej zlałeś.

Zgadza sie, a zlalem bo cos nie moglem tam wyslac maila - wyslalem i
napisalo, ze nie jestem zapisany, a bylem. Wiec zlalem. Ale teraz ktos
to poruszyl, wiec postanowilem sie przypomniec. Wiele osob na kanale
pisalo, ze opis jest spieprzony, ze nie dziala, ze system potem nie
wstaje, czy tez wstaje ale nie da sie zalogowac (no bo jak mialo sie
dac, jak brakowalo podstawowych pakietow). A poprzedni opis byl IMO
lepszy (ok, byl moj wiec bronie swojego, ale innym tez dzialal) i nie
widze zadnej podstawy ku temu, by go wywalac. A nawet jesli, to
wypadaloby to przedyskutowac z innymi, a nie zrobic 'bo mi sie tak
podoba'. Szanuje Twoja prace na rzecz dokumentacji, bo zrobiles
naprawde duzo, ale chyba w pewnym momencie zaczales za bardzo ja robic
'pod siebie'.