Dokumentacja PLD odżyła

Paweł Kwiatkowski qwiat w o2.pl
Śro, 2 Sie 2006, 22:46:46 CEST

Dnia 01-08-2006, wto o godzinie 15:02 +0200, Sławomir Paszkiewicz
napisał(a):

[...]
> Wiele osob na kanale
> pisalo, ze opis jest spieprzony, ze nie dziala, ze system potem nie
> wstaje, czy tez wstaje ale nie da sie zalogowac (no bo jak mialo sie
> dac, jak brakowalo podstawowych pakietow).

Pisząc ten rozdział na nowo starałem się "wydestylować"  jak najmniejszą
listę pakietów które po zależnościach zainstalują taki sam zestaw
pakietów jak w poprzednim opisie. I faktycznie u mnie instalował się
prawidłowo (chyba że coś mi umknęło lub zmieniła się jakaś zależność
między tymi pakietami), cieszę się że to poprawiłeś.

>  A poprzedni opis byl IMO
> lepszy (ok, byl moj wiec bronie swojego, ale innym tez dzialal) i nie
> widze zadnej podstawy ku temu, by go wywalac.

Przypominam że były dwa opisy instalacji z chroot-a, które merytorycznie
były zbliżone (ciągle można je poczytać na
http://doc.pld-linux.tares.one.pl/). Postanowiłem stworzyć jeden
uniwersalny, poukładany opis przy czym wszystkie opisy podlinkować. Mój
opis jest dosyć surowy i suchy, nie widzę przeszkód żeby coś tam
dopisać, ale nie zrobię osobiście czegoś co jest sprzeczne moją
koncepcją dokumentacji (patrz dalej).

>  A nawet jesli, to
> wypadaloby to przedyskutowac z innymi, a nie zrobic 'bo mi sie tak
> podoba'.

Racja, trochę się zapędziłem ale musisz przyznać że osoby które kiedyś
napisały jakieś rozdziały nie interesują się nimi i nie są
aktualizowane. Dlatego biorę na warsztat co przykuje moją uwagę, co nie
zmienia faktu, że powinienem zapytać.

>  Szanuje Twoja prace na rzecz dokumentacji, bo zrobiles
> naprawde duzo, ale chyba w pewnym momencie zaczales za bardzo ja robic
> 'pod siebie'.

Oczywiście, mam pewną wizję dokumentacji i konsekwentnie do tego
zmierzam.

--
Paweł Kwiatkowski
e-mail/jid: qwiat $AT pld-linux $DOT org