Dokumentacja PLD odżyła

Sławomir Paszkiewicz paszczus w gzowski.opole.pl
Czw, 3 Sie 2006, 22:29:00 CEST

Cytowanie Paweł Kwiatkowski <qwiat w o2.pl>:

> Dnia 01-08-2006, wto o godzinie 15:02 +0200, Sławomir Paszkiewicz
> napisał(a):
>
> [...]
>
> Pisząc ten rozdział na nowo starałem się "wydestylować"  jak najmniejszą
> listę pakietów które po zależnościach zainstalują taki sam zestaw
> pakietów jak w poprzednim opisie. I faktycznie u mnie instalował się
> prawidłowo (chyba że coś mi umknęło lub zmieniła się jakaś zależność
> między tymi pakietami), cieszę się że to poprawiłeś.

No ok, ale pominales (albo cos sie zmienilo) pakiety, bez ktorych nie
da sie zalogowac po instalacji.

> Przypominam że były dwa opisy instalacji z chroot-a, które merytorycznie
> były zbliżone (ciągle można je poczytać na
> http://doc.pld-linux.tares.one.pl/). Postanowiłem stworzyć jeden
> uniwersalny, poukładany opis przy czym wszystkie opisy podlinkować. Mój
> opis jest dosyć surowy i suchy, nie widzę przeszkód żeby coś tam
> dopisać, ale nie zrobię osobiście czegoś co jest sprzeczne moją
> koncepcją dokumentacji (patrz dalej).

Mysle, ze +5mb na dokumentacje (Czyli osobno dla instalacji via
{rescue,live}cd, a instalacji tylko dla chroota nie zrobi nikomu
problemu, wiec moglo to tak zostac.

> Racja, trochę się zapędziłem ale musisz przyznać że osoby które kiedyś
> napisały jakieś rozdziały nie interesują się nimi i nie są
> aktualizowane. Dlatego biorę na warsztat co przykuje moją uwagę, co nie
> zmienia faktu, że powinienem zapytać.

Zgadza sie - powinienes, a tego nie zrobiles, dlatego ten temat
poruszylem. Ty masz swoja wizje - ja mam swoja i dlatego lepiej to
przedyskutowac, niz robic tak "jak mi sie podoba". A co do
zainteresowania swoimi opisami innych ludzi to fakt - nie dbaja o to,
ale nie mozesz wszystkiego generalizowac, bo jestem czynnym
developerem zarowno PLD jak i dokumentacji (choc tu rzadziej) wiec
staram sie to aktualizowac.

No i tu powrot to odpowiedzi wyzej...