Dokumentacja PLD odżyła

Krystian Tomczyk krystian w kamionek.net
Śro, 2 Sie 2006, 23:49:17 CEST

Przecież można ściągnąć dokumentację w całości (html lub txt) i nie
będzie żadnego zonka z powodu brakujących akapitów/rozdziałów...

> Tak ale opis konfiguracji sieci z instalacji coraz bardziej rozjeżdżał
> się z opisami w innej części dokumentacji i nie było komu tego
> poprawiać. Myślę, że zabrakło we wstępie informacji mówiącej o
> konieczności dodrukowania czego potrzeba :)

> Trudno tu znaleźć salomonowe rozwiązanie, jestem zwolennikiem linków, co
> pewnie dało się dobrze zauważyć. Może z opisu Paszczusia dokleić tylko
> kilka brakujących akapitów? Nie wyobrażam sobie kopiowania istniejącego
> rozdziału o sieci...

Też jestem zdania, że dzięki linkom łatwiej zapanować nad całością
Krystian T.

             "errare humanum est..."