Dokumentacja PLD odżyła

Paweł Kwiatkowski qwiat w o2.pl
Śro, 2 Sie 2006, 22:59:45 CEST

Dnia 02-08-2006, śro o godzinie 07:41 +0200, Marek Ciesielski
napisał(a):

> A ja powiem tak - po pierwsze cały opis chroot'a w sumie nie jest zły
> - mnie najbardziej denerwowały odnośniki do innych dokumentów. W
> konsekwencji ktoś kto wydrukował sobie ten rozdział i zaczął
> instalować system od nowa (bez sieci), a nie oddrukował sobie tych
> odnośników ma małego zonka...

Tak ale opis konfiguracji sieci z instalacji coraz bardziej rozjeżdżał
się z opisami w innej części dokumentacji i nie było komu tego
poprawiać. Myślę, że zabrakło we wstępie informacji mówiącej o
konieczności dodrukowania czego potrzeba :)

> Moja propozycja jest taka, że można zrobić dodatkowy opis "instalacja
> chroot quick", która byłaby podobna do opisu paszczusa (bez odnosników
> ale z podstawami) i byłby ten opis sobie obok tego bardziej
> rozbudowanego i wszyscy będą happy.

Trudno tu znaleźć salomonowe rozwiązanie, jestem zwolennikiem linków, co
pewnie dało się dobrze zauważyć. Może z opisu Paszczusia dokleić tylko
kilka brakujących akapitów? Nie wyobrażam sobie kopiowania istniejącego
rozdziału o sieci...

--
Paweł Kwiatkowski
e-mail/jid: qwiat $AT pld-linux $DOT org