[OT] plecak na notebook

Jacek Osiecki joshua w hybrid.pl
Czw, 3 Sie 2006, 17:15:17 CEST

On Thu, 3 Aug 2006, Michał Panasiewicz wrote:

> wasze opinie i propozycje
> jak na razie znalazlem 2 modele
> alpinus "server 30" (dodatkowo w srodku aktowka na notebook)- 500 zl
> jansport "Airlift Lap Station" - 425 zl
>
> zalezy mi na dosc sporej pojemnosci (30 l maja zdaje sie obydwa)
> i troche rozsadniejszej cenie przy zachowaniu dobrej jakosci i dobrej
> ochronie sprzetu.

Hmm, ja w tych litrach kiepsko się orientuję, a ulotkę od swojego wywaliłem ;)

Kupiłem coś takiego: http://www.apollo.pl/store/show_detail/b64:ZGljb3Rh/18522
Bardzo ładnie wchodzi notebook i trochę papierzysk (czy grubszych rzeczy)
obok niego, jako jeden z niewielu ma grube amortyzowane denko (generalnie ze
wszystkich stron laptok jest nieźle chroniony), oprócz tego druga kieszeń
(nic wielkiego, ale też nie jest to na paczkę fistaszków) i kilka maleńkich
kieszonek na drobiazgi typu portfel.

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua w ceti.pl GG:3828944
(c) Tomasz Olbratowski 2004