[OT] plecak na notebook

Enleth enleth w enleth.com
Czw, 3 Sie 2006, 17:32:35 CEST

Dnia czwartek 03 sierpnia 2006 16:29, Michał Panasiewicz napisał:
> wasze opinie i propozycje
> jak na razie znalazlem 2 modele
> alpinus "server 30" (dodatkowo w srodku aktowka na notebook)- 500 zl
> jansport "Airlift Lap Station" - 425 zl
>
> zalezy mi na dosc sporej pojemnosci (30 l maja zdaje sie obydwa)
> i troche rozsadniejszej cenie przy zachowaniu dobrej jakosci i dobrej
> ochronie sprzetu.

Firmy ci nie podam, bo z mojego urwałem już dawno logo (COŚ w kształcie dłoni,
w każdym razie) - ale mogę dać trzy rady.
1. Zwróć uwagę na mocowanie szelek - to chyba najważniejszy element
konstrukcyjny. Typowy laptop jest na tyle ciężki, że mocowania projektowane
pod zwykły plecak mogą nie wytrzymać po jakimś czasie.
2. Ogumowanie - cecha wszystkich dobrych plecaków i toreb na laptopy. Mam w
domu jedną taką torbę (ta sama firma, też urwane logo), w której profilowana
guma na dole i bokach ma 2cm (!) grubości. I nie bez powodu.
3. Wygląd. W przypadku większości takich plecaków z wielkimi, naszytymi
napisami "LapBag Pro Cośtam" i tak dalej, to ekwiwalent wielkiej tabliczki z
napisem "UKRADNIJ MNIE!", noszony dodaje jeszcze "WALNIJ CZYMŚ CIĘŻKIM W ŁEB
WŁAŚCICIELA, TO BĘDZIE ŁATWIEJ!". Te dwa egzemplarze które mam posiadały
tylko łatwe do urwania logo, a po torbie co prawda widać zastosowanie
(chociaż trzeba wiedzieć, jak takie wyglądają, żeby się domyślić), ale po
plecaku już nie. I to chyba najważniejsza z tych trzech rad, weź ją pod
uwagę, żeby się kiedyś nie obudzić pod ścianą przejścia podziemnego z
rozwalonym łbem i bez laptopa...

--
Remigiusz "Enleth" Marcinkiewicz, enleth w enleth.com
WWW http://enleth.com http://jaskiniabehemota.net