[OT] plecak na notebook

h.exe h.exe w wp.pl
Czw, 3 Sie 2006, 17:57:07 CEST

Ja od roku prawie mam Targusa
(http://www.targus.com/uk/product_details.asp?sku=CN600) i bardzo go sobie
chwalę. Potrafiłam do niego spakować się z laptopem na kilkudniowy wyjazd. A
i sam plecak nie wygląda na taki, że w środku komputer jest. Dużo, dużo
przegródek, dodatkowo wyciągany pokrowiec, który dobrze zabezpiecza sprzęt..
Cena w zależności od sklepu, w okolicach 130zł.

Pozdrawiam,
Hexe
--
Earth is full. Go home.

Hexe the Witch				GG: 3213145
Registered Linux User #391732		JID: hexe//uaznia.net