odpornosc reiserfs

Piotr Budny piotr.budny w gmail.com
Pią, 4 Sie 2006, 18:36:54 CEST

Dnia piątek, 4 sierpnia 2006 17:17, Marteen napisał:
> Witam
>
> Jak wyglada sprawa odpornosci reiserfs;a na zaniki napiecia (komputer bez
> upsa). Jakie sa szanse ze system plikow padnie??

Cześć.
Jeżeli chodzi o wersję 4, to w moich testach nie był odporny na naciskanie
reseta. Po każdej takiej akcji czekało mnie odpalanie rescuecd (fsck z
systemu sobie nie radziło) i odbudowywanie drzewka (trwało to dość długo).
Ginęły też pliki.

Testy odbywały się na świeżym systemie z niewielką liczbą usług, ZTCP system
był bez X11.

Wersji poprzednich nie testowałem.

Pozdrawiam,
Piotr Budny