odpornosc reiserfs

stacho w venco.com.pl stacho w venco.com.pl
Sob, 5 Sie 2006, 00:07:47 CEST

> Doświadczenie własne - odporny na wszystko. Problemy po zaniku napięcia,
> kernel panic, przegrzaniu dysku (SMART wyłączył) itp. mnie nie spotkały, a
> okazji było wiele.

Mogę tylko potwierdzić, to prawdziwy 'ruski' fs. :)
Mnie się trafiły bad blocki w strukturze drzewa,
fscka (!) nie mógł naprawić, ale 'poradził' mi skopiowanie
przy pomocy dd_rescue na inny nowy dysk. Tak zrobiłem,
puściłem jeszcze raz fsck i ... nic nie zgineło.
--
Stacho