[AC] xawtv przestał działać po przejściu na kernel 2.6.16.23-1

Zbyniu Krzystolik zbyniu w geocarbon.pl
Nie, 6 Sie 2006, 22:53:27 CEST

Mniej wiecej Sun, Aug 06, 2006 at 10:16:38PM +0200, zainteresowany Łukasz Maśko rzekl:
> Zrobiłem sobie dzisiaj upgrade na moim "telewizorze". Z ważnych rzeczy
> obejmował X-y (6.9.0-7 na 6.9.0-9), glibc (na 2.3.6-6), udev (na 079-6) i
> kernel (z 2.6.14.7-4 na taki jak w temacie). System wstał jak należy,
> tylko... nie działa mi xawtv. Po odpaleniu mam poszatkowane, statyczne
> okienko, zero dźwięku, ale i zero komunikatów o jakimkolwiek błędzie. Po
> prostu - cisza.
>
> Czy ktoś ma jakiś pomysł tudzież wiedzę, co z tym zrobić? Karta TV to jakieś
> stare FlyVideo na Bt878 (dokładnie nie pamiętam, musiałbym kompa otworzyć),
> [...]

Pokaż z jakimi opcjami ładujesz moduły - od którejś wersji zmieniły się
parametry modułów do jądra. Nie pamiętam dokładnie od jakiej i jakich, i
trochę mi się nie chce sprawdzać ;)

Zbyniu
--
%% Absolutely nothing we trust %%