[AC] xawtv przestał działać po przejściu na kernel 2.6.16.23-1

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Nie, 27 Sie 2006, 09:50:19 CEST

Dnia niedziela, 27 sierpnia 2006 06:44, Krystian Tomczyk napisał:
[...]
> Ja u siebie od dłuższego czasu odpalam xawtv -noxv-video -nodga i mam
> zmienione capture na grabdisplay,ale mam P4-3GHz...
> Co wypisuje jak odpalasz z konsoli?
Nic. Po prostu się odpala jakby wszystko było OK. Jak pisałem już duuużo
wcześniej w tym wątku, winny jest sterownik grafiki - starsze sterowniki
NVidia nie mają problemu z wyświetlaniem obrazu, również na nowych
kernelach. Tylko nowszym się zdarzyła wpadka. Nie próbowałem jeszcze
najnowszych, tych z ubiegłego tygodnia. Może one coś pomogą.