Dokumentacja PLD odżyła

Bartosz Golek (4 z inf A L4) saigonto w o2.pl
Wto, 8 Sie 2006, 17:23:03 CEST

Dariusz Włodarczyk wrote:

> Hmmm a mnie się podoba jak jest, bo w założeniu mamy większy porządek i
> brak niezgodności między różnymi częściami dokumentacj. Np. jeśli w
> związku z (hipotetyczną jak na razie) rewolucją w podejściu do tematu
> konfiguracji sieci zmieni się odpowiedni rozdział to nie trzeba będzie
> zmieniać tego samego w opisie instalacji...
>
> Mamy 2:2 - wstrzymaj się z cofaniem ;)
>
> PS. Czy to aż tak trudno przejrzeć to co jest przed drukowaniem i
> dodrukować to co się kryje pod linkami... o ile się tego nie zna "na
> pamięć" :)

Moim skromnym zdaniem tez lepiej z linkami. jakos nigdy mi to nie
przeszkadzalo, zreszta zanim wzialem, sie za chroot'a to siec czy inne
podobne ktore sa pod linkami robilem przynajmniej kilka razy wiec nie
bylo problemu ze brak dokumentacji a poza tym zawsze mozna zgrac pliki
na lokalny dysk lub plyte i kozystac off-line. Zgodnosc dokumentacji
przedewszystkim.