Dokumentacja PLD odżyła

Dariusz Włodarczyk milley w zsp2.krotoszyn.net
Pią, 4 Sie 2006, 09:05:51 CEST

Paweł Kwiatkowski napisał(a):
> Dnia 03-08-2006, czw o godzinie 22:29 +0200, Sławomir Paszkiewicz
> napisał(a):
>
> Odpowiem krótko:
> jesteś drugą osobą która zwróciła mi uwagę, że poprzedni kształt tych
> rozdziałów był lepszy. Jest 2:1 więc cofnę zmiany i przywrócę stare
> opisy.

Hmmm a mnie się podoba jak jest, bo w założeniu mamy większy porządek i
brak niezgodności między różnymi częściami dokumentacj. Np. jeśli w
związku z (hipotetyczną jak na razie) rewolucją w podejściu do tematu
konfiguracji sieci zmieni się odpowiedni rozdział to nie trzeba będzie
zmieniać tego samego w opisie instalacji...

Mamy 2:2 - wstrzymaj się z cofaniem ;)

PS. Czy to aż tak trudno przejrzeć to co jest przed drukowaniem i
dodrukować to co się kryje pod linkami... o ile się tego nie zna "na
pamięć" :)

--
pozdrawiam
Dariusz (milley) Włodarczyk

[-= Uśmiechnij się :) =-] Niektórzy ludzie żyją tylko dlatego, że zabicie ich byłoby nielegalne.