Przenosiny PLD na nowe szybsze dyski

pszemaz WP pszemaz w wp.pl
Śro, 9 Sie 2006, 07:29:08 CEST

> masz tu po kolei opisane (i po co sie człowiek starał ech..)
> http://pl.docs.pld-linux.org/soft_raid.html
>
> jesli cos jest nie jasne w tym to pytaj konkretnie (znaczy ze trzeba w
> dokumentacji uscislic, rozszerzyc opis)

ech..
No z tego opisu na stronie nigdzie nie wynika wlasnie, ze kolejnosc
powinna byc tak jak w poscie poprzednim napisane.

Na stronie napisane jest:

A skoro mam zmienic kolejnosc instalacji na:

 > zmień kolejność na 1, 4, 5, 6, 2, 3.

No to gdzie ja tego mdadm mam niby zainstalowac? W powietrzu? Skoro
jeszcze nie mam PLD zainstalowanego na dysku, bo najpierw powinienem wg
powyzszej poprawki:

 > czyli: zakładasz partycje, tworzysz mdX, na tym mdX zakładasz
 > filesystem, na którym to później instalujesz system.

To napiszcie prosze na stronach PLD gdzie ja to powinienem i jak zrobic,
skoro jeszcze nie mam zainstalowanego systemu. Bo wg mnie, zwyklego
uzytkownika (a nie jestem poczatkujacy i uzywam PLD od lat) to jak mam
sie posluzyc poldkiem to zakladam, ze system mam juz zainstalowany (a na
stronie nic nie jest napisane, ze powinienem skorzystac w tym momencie z
rescuecd, chroot'a czy czegos tam innego). Dla mnie teraz to jest niejasne.
Jak mam korzystac z poldka i instalowac mdadm (i gdzie niby mialbym
zainstalowac) skoro nie mam jeszcze systemu na dysku.
Prosze mnie naprowadzic.

pszemaz