[NTG i OT] Serwer DNS dla wielu domen

Czesiek czesiek w innozyt.dyn.pl
Śro, 9 Sie 2006, 16:25:29 CEST

Witam Wszystkich,
Zapewne NTG i OT ale wiele razy znalazłem tu odpowiedzi na moje
lamerskie pytania więc piszę.

Jest taka sytuacja:
Łącze to DSL z TP z ośmioma adresami IP. Na jednym z tych adresów stoi
serwer DNS robiący za primary DNS dla domeny: domena.com.pl (oczywiście
na PLD).
W pliku /var/lib/named/M/domena.com.pl.zone między innymi jest:

$ ORIGIN   domena.com.pl
@    IN   SOA   ns1.domena.com.pl   root.domena.com.pl
@    IN   NS   ns1.domena.com.pl
@    IN   NS   ns.tpnet.pl
@    IN   MX   10   mail.domena.com.pl
@    IN   A    123.123.123.123
ns1  IN   A    123.123.123.123
mail IN   A    123.123.123.123
www  IN   A    123.123.123.123

 Chciałbym, aby ten sam BIND obsłużył inną domenę: domena1.pl. Czy muszę
tworzyć nowy plik stefy dla każdej domeny, czy wystarczy do istniejącego
/var/lib/named/M/domena.com.pl.zone dodać rekordy:

@   IN   MX   10   mail.domena1.pl
mail.domena1.pl   IN   A   123.123.123.123
www.domena1.pl   IN   A   123.123.123.123

Z góry dziękuję za wszelkie sugestie,

Czesiek