gnome-powe-manage

Marcin Albecki morales29 w wp.pl
Pią, 11 Sie 2006, 14:55:13 CEST

Un dia un hombre llamado Daniel tenia una idea:

> Zobacz czy przypadkiem klawisz 'r' Ci sie nie podbindował jako skrót
> do jakiejś magicznej opcji. Często mi się to zdarzało z klawiszem 'l'.
> Podejrzeć najszybciej możesz w pliku ~/.sylpheed/menurc.

Rzeczywiście, miałem taki wpis:
 (gtk_accel_path "<Compose>/Options/Priority/Highest" "r")

Grande gracias bueno hombre :)

Morales
--
"El senor coronel ha dicho que es un soldado y no un pendejo comediante"
El coronel Morales      GG 551597       UIN 99410269