Przenosiny PLD na nowe szybsze dyski

Przemek [N/A] pszemaz w wp.pl
Śro, 9 Sie 2006, 16:49:10 CEST

> ps: według mnie opis jest na tyle prosty na stronie że brakuje info żeby
> odpalić sobie np z rescuecd i już.

i tu byl pies pogrzebany.
Wywalcie w przyslosci zapis stamtad o instalacji mdadm i nadpiszcie zeby odpalac system z rescuecd i z niego po zabotoowaniu odpalic mdadm. Albo wyraznie, ze trza najpier miec inny system i do tego innego systemu zainstalowac mdadm, i dopiero tworzyc systemy na dyskach docelowych, innych niz tez, z ktorego system z mdadm odpalono.

Rozumiem ze juz po stworzeniu mdx-ow i systemow plikow, instaluje nowy system, ale wraz z mdadm, czy mdadm mi tylko byl potrzebny zeby stworzyc ten raid? Chyba tez musi byc i startowac wraz z sysyemem, bo na stronach pld-linux byly pliki konfiguracyjne..

A czy da rade zrobic podstawowa instalacje z jakiegos mini-iso i tu zeby miec tez soft raid. Bo z obu to latwiej sie instaluje z mini-iso niz za pomoca rescuecd.

Dzieki za juz udzielone podpowiedzi!

pszemaz

"Te muzykę mam we krwi" - specjalny wywiad z Cesarią Evorą. Kliknij:
http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fadv.reklama.wp.pl%2Fas%2Fcev.html&sid=840