Przenosiny PLD na nowe szybsze dyski

pszemaz WP pszemaz w wp.pl
Czw, 10 Sie 2006, 23:52:28 CEST

OK!
System juz jedzie.
Przy instalacji z chroot'a
tuz po:

# poldek --install kernel-grsecurity

nie zrobilem geninitrd -f -v initrd.....
choc wg opisu na PLD jak nie bedzie bledow to powinno byc ok, no u mnie
cos nie do konca, wiec na wszelki wypadek dopisalem:

# geninitrd -f -v --with=sata_sil initrd.....

System juz na chodzie...

ALE.. wiesza mi sie niemal co chwile, znaczy jakby konsola sie wiesza,
bo wciskajac capslock na klawiaturze to dziala, moge tez przejsc na
nastepna konsole alt+f2 itd..
Najczesciej sie wiesza jak pisze komende i chce ja skonczyc TABem to juz
nie konczy komendy i stoi w miejscu. Odziwo moge wciskac enter to
podnosze caly ekran, ale nie moge teaz jakby przerwac tego "wiszenia"
wciskajac ctrl+c. Lipa. Albo inna sytuacja, odpalam poldka, daje install
costam.. pobierze ~5% i wisi identycznie jak opisalem wyzej.
Czy to moze miec cos wspolnego z nieudanymi probami zapisu na dyski ?
Moze ten moj raid cos nie do konca jest wporzadku. A moze mi brakuje
jakis paczek jeszcze do podstawowej obslugi systemu.. ?
Prosze o pomoc.

pszemaz