Dwie wersje programu. Jak?

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Śro, 9 Sie 2006, 22:31:43 CEST

Dnia środa, 9 sierpnia 2006 22:31, Kamil napisał:
> Witam mam takie głupie pytanie. Jak zainstalować sobie dwie wersje
> jakiejś paczki?;) Np. Potrzebuje opere 9 i opere 8.5 do użytku
> jednoczesnego. How? W sumie to i tak 8.5 musze ze speca zbudować więc tam
> jakoś mógłbym posterować ale i tak nie mam pojęcia jak:D Może jest jakieś
> ładne rozwiązanie na to?

Jeśli listy plików są rozłączne (w co w przypadku Opery wątpię), to zawsze
możesz doinstalować sobie drugi pakiet bez wyinstalowania pierwszego, np.
rpm -i pakiet albo w poldku install -I pakiet.
A jeśli listy plików nie są rozłączne, to ja nie mam pomysłu na sensowne ich
zainstalowanie. Zależy zapewne też od pakietu, może dałoby się jeden z nich
relokować np. do /usr/local/ ale pewności nie mam.
Registered Linux User #61028           JID: paranoid w jabber.aster.pl   _\_V