Dwie wersje programu. Jak?

Kamil kamil.listy w klecza.pl
Śro, 9 Sie 2006, 22:53:07 CEST

Dnia środa, 9 sierpnia 2006 22:31, Łukasz Maśko napisał:
> A jeśli listy plików nie są rozłączne, to ja nie mam pomysłu na sensowne
> ich zainstalowanie. Zależy zapewne też od pakietu, może dałoby się jeden z
> nich relokować np. do /usr/local/ ale pewności nie mam.
Hipotetycznie zakładam, że pewnie by się dało. To samo pewnie mógłbym osiągnąć
modyfikując ścieżki w spec'u z opera na np. opera85 ale pozostaje jeszcze
sprawa binarki. Albo bym musiał umieścić binarke w jakimś osobnym katalogu
(właśnie np. w /usr/local/bin) i używać ścieżek bezwzględnych albo druga
opcja która mi się bardziej podoba ale pojęcia nie mam bladego jak ją
zrealizować bo kompletnie nie wiem z czym się je spece;) Mianowicie
przemianować też nazwę binarki na opera85.

Ktoś pomoże?;)

Pomijam już zupełnie taki bajer jak możliwość tworzenia odrębnych katlogów
konfiguracyjnych w $HOME bo to pewnie już w 100% należy do programu. Czy może
się mylę?;)

--
Pozdrawiam, Kamil