-bash: ... No such file or directory

Kamil kamil.listy w klecza.pl
Sob, 12 Sie 2006, 00:55:13 CEST

Dnia piątek, 11 sierpnia 2006 23:45, pszemaz WP napisał:
> Witam!
>
> Mam swieza instalacje PLD z recsuecd 2.00, architektura amd64.
> Jakiekolwiek uruchomienie programu, nie instalowanego poldkiem, jakis
> tam sciagniety z neta konczy sie komunikatem jak w temacie.
> Np jest sobie plik binarny z prawem wykonania oczywiscie:

Wyjaśnijmy sobie na wstępie:
1. Cały Twój system to architektura 64 bitowa?
2. Ten "jakiś tam ściągnięty z neta" plik jest binarką 32bitową?

Jeśli założyć, że oba punkty są spełnione to o ile się nie mylę tym programom
brakuje 32 bitowych bibliotek których Ty nie masz bo masz 64bitowe
środowisko.

Masz dwa wyjścia. Zainstalować wymagane 32bitowe biblioteki w swoim
środowisku(burdel) lub utworzyć 32 bitowego chroot'a i tam uruchamiać owe
programy (trzeba poświęcić na początku trochę czasu i miejsca na dysku ale
później się opłaci). Ja na dzień dzisiejszy korzystam z tej drugiej opcji i
jestem zadowolony w większości przypadków.

--
Pozdrawiam, Kamil