-bash: ... No such file or directory

Kamil kamil.listy w klecza.pl
Nie, 13 Sie 2006, 21:21:54 CEST

Dnia niedziela, 13 sierpnia 2006 17:22, pszemaz WP napisał:
> To w sumie zaledwie 6 bibliotek, wiec raczej dla nich nie warto stawiac
> systemu w chroot, przynajmniej poki co tak uwazam.

Póki co może i nie ale z czasem jednak warto. Też myślałem podobnie jak Ty
(choć odrobinę inne obejście zrobiłem) ale po jakimś czasie postawienie
chroot'a okazało się najlepszym wyjściem. Pomyśl sobie, że co 2/3 miesiące
będziesz robił upgrade tych bibliotek i zaczną Ci z czasem dochodzić nowe. W
chroot wszystko załatwiasz poldkiem z automatu tak jak na normalnym systemie.
Tutaj będziesz musiał ręcznie kopiować a jeśli jeszcze będzie Ci zależeć na
aktualności tych bibliotek to będziesz musiał non stop śledzić czy nie wyszły
nowe wersje.
--
Pozdrawiam, Kamil