-bash: ... No such file or directory

Lukasz B lukasz w mikroplan.com.pl
Sob, 12 Sie 2006, 10:30:12 CEST

pszemaz WP wrote:

> # ldd coduo_lnxded
> /usr/bin/ldd: line 167: /lib/ld-linux.so.2: No such file or directory
> ldd: /lib/ld-linux.so.2 exited with unknown exit code (127)

ja sie tam na amd64 nie znam, ale to co widze powyzej wyglada co
najmniej dziwnie.
Czy ten plik na pewno istnieje, bo glibc do 64 ma chyba troche inne
podkatalogi.
A moze to program 32bit, a wszystkie 'pldziane' sa 64 i czytaja
prawidlowa biblioteke 64,
natomiast ten chce standardowa 32, ktorej nie ma?
O ile pamietam, obchodzilo sie to przez postawienie chroota z 32bit
systemem,
i w srodku chodzilo.
Ale moge sie mylic...

--