-bash: ... No such file or directory

pszemaz WP pszemaz w wp.pl
Nie, 13 Sie 2006, 17:22:26 CEST

> # ldd coduo_lnxded
> /usr/bin/ldd: line 167: /lib/ld-linux.so.2: No such file or directory
> ldd: /lib/ld-linux.so.2 exited with unknown exit code (127)

Podmontowalem sobie stary dysk..
I przegralem do /lib/ brakujace biblioteki z niego.
W sumie bardzo to nieladne rozwiazanie ale takie na szybko, w sumie dla
amd64 w /lib/ nie ma nic.

To w sumie zaledwie 6 bibliotek, wiec raczej dla nich nie warto stawiac
systemu w chroot, przynajmniej poki co tak uwazam.

Mam takie pytanie, czy da sie gdzies zdefiniowac w plikach
konfiguracyjnych, ze gdy program odwola sie do jakiejsc biblioteki, to
zeby zamiast tej konkretnej szukac w /lib/ szukal gdzie indziej (np w
folderze tego programu co jej wymaga) ?

Pozdrawiam!

pszemaz