polskie znaczki w temacie wiadomosci

pszemaz WP pszemaz w wp.pl
Nie, 13 Sie 2006, 19:13:15 CEST

Mam zainstalowane na maszynie:

postfix-2.2.5-6
amavisd-new-2.4.2-3
spamassassin-3.1.4-1
spamassassin-spamc-3.1.4-1
spamassassin-spamd-3.1.4-1

to mysle z wazniejszych rzeczy.

Kiedy z mojego forum zostaje wyslana do kogos wiadomosc o temacie:
"Nadeszła nowa Prywatna Wiadomość"

ja dostaje taki oto mail z powiadomieniem:

temat: INVALID HEADERIN MAIL TO YOU
tresc:

ur content checker found

Non-encoded 8-bit data (char B3 hex): Subject: Nadesz\263a nowa Prywatna...

in an email to you from:
http w domena.com

Our internal reference code for the message is 03271-02/6CJlsVaAOh28.
The message has been quarantined as:
badh-6CJlsVaAOh28

Please contact your system administrator for details.

Cos chyba musi byc w nowszych weesjach programow z listy poczatku tego
posta. Konfiguracje przegralem z starego systemu na nowy, wczesniej nie
bylo problemow.

Teraz jak chce nawet z programu pocztowego /Mozilla Thunderbird/ wyslac
jakis mail z polfontami w temacie nie pozwala, komunikat:

Odpowiedz serwera: Error content rejected.

Pogooglowalem troszke, i bylo haslo, nawet na tej liscie, ze to wina
spamassassina, i poszlo zgloszenie to tworcow projektu, po czym je
zamknieto, bo to nie wina spamassassina.

Ktos sie spotkal z podobnym dylematem?

pszemaz