polskie znaczki w temacie wiadomosci

robert j. wozny robert.wozny w gmail.com
Nie, 13 Sie 2006, 19:20:03 CEST

pszemaz WP <pszemaz w wp.pl> writes:

> Kiedy z mojego forum zostaje wyslana do kogos wiadomosc o temacie:
> "Nadeszła nowa Prywatna Wiadomość"
>
> ja dostaje taki oto mail z powiadomieniem:
>
> temat: INVALID HEADERIN MAIL TO YOU
> Non-encoded 8-bit data (char B3 hex): Subject: Nadesz\263a nowa Prywatna...

  no i prawidłowa rzecz. na tym kilka rzeczy się wywala... temat także
  powinien być odpowiednio oznaczony, bo inaczej program pocztowy nie
  będzie wiedział jakiego systemu znaków użyć dla danego tematu.

  co jeżeli będziemy chcieli napisać temat po rosyjsku?

-- r.