ac-i686 i php4

Adam Gapiński adas-news w artikon.pl
Pon, 14 Sie 2006, 21:34:39 CEST

Osóbka znana jako Marcin Król, wystukała:

> Jaki arch? Bo wlasnie sprawdzilem x86 i wszystkie indeksy sa OK, tzn
> jest php4-4.4.3

jak w temacie - i686
Nie było "starego" php (na który wskazywały indeksy), a nowego jeszcze nie.
W godzinach od 12:30 do 13:30 (wtedy szukałem, aż znalazłem na tasku)
Być może trafiłem akurat na wymianę paczek?

pozdrawiam
--
Adam Gapiński ::::: adas-news (at) artikon (dot) pl