ac-i686 i php4

Marcin Król hawk w limanowa.net
Pon, 14 Sie 2006, 22:39:05 CEST

> W godzinach od 12:30 do 13:30 (wtedy szukałem, aż znalazłem na tasku)
> Być może trafiłem akurat na wymianę paczek?

Przenoszenie owszem bylo, tylko ze w piatek. Jestes pewien, ze
sprawdzales master ftp? Bo jedyne wyjasnienie jakie widze to fakt, ze
przenoszona porcja paczek to bylo ponad 1 GB, a ponoc rsync "cieknie" na
mirrorach w tempie zolwia. Chociaz zeby to szlo ponad 3 dni to nieco
dziwne jest. Z drugiej strony to juz mialem kilka zgloszen, ze stan
mirrorow jest w sporej rozbieznosci ze zrodlem.

M.