Globetrotter 3g/edge

Przemysław Staniszewski peyrol w gmail.com
Wto, 15 Sie 2006, 16:22:19 CEST

Witajcie

 Próbuję uruchomić powyższy modem (PCMCIA) pod pld. Zerknąłem na opis
http://www.pharscape.org/index.php?option=content&task=view&id=29 .
Niestety po włączeniu urządzenia do gniazda dmesg nie zwraca mi
komunikatu, tak jak na stronie - podając nazwę urządzenia (*ttyS01 at
port 0x02f8 (irq = 3) is a 16550A)*.

 Z pakietów mam zainstalowane:
kernel-grsecurity-pcmcia-2.6.16.27-2
kernel-grsecurity-2.6.16.27-2
pcmcia-cs-3.2.8-6
pcmciautils-014-1

Załadowane moduły (między innymi):
serial_cs
yenta_socket

Dziwi mnie troszkę że nigdzie nie ma w opisie miejsca na pin do karty
sim (może nie widzę). Cóż będę się posiłkował skryptami od innego modemu.

Jakie działania powinienem podjąć by móc używać tego modemu pod PLD?

W sumie nie wiem co dalej. Chyba powinienem przeczytać pcmcia howto :)

Pozdrawiam
****

--
Przemysław Staniszewski