Globetrotter 3g/edge

stacho w venco.com.pl stacho w venco.com.pl
Wto, 15 Sie 2006, 20:45:19 CEST

>  Próbuję uruchomić powyższy modem (PCMCIA) pod pld.

Konkretnie to jaki?
Ja mam G3 MAX, serial number zaczyna się od GA.

> Jakie działania powinienem podjąć by móc używać tego modemu pod PLD?

Mój 'GA' działa z driverami nozomi ze strony którą podałeś.
Co prawda zmuszony bylem (czas -> urlop) zainstalować Ubuntu,
bo na PLD (th) moduł się zbudował (jest spec w CVS), załadował,
zarejestrował do sieci (znaczy przyjął PIN), ale pppd już się
nie odpalił twierdząc że /dev/noz0 to nie jest 'serial devices',
dokładnego komunikatu nie pamiętam.
--
pzdr
Stacho