Globetrotter 3g/edge

Przemysław Staniszewski peyrol w gmail.com
Czw, 17 Sie 2006, 15:33:43 CEST

stacho w venco.com.pl wrote:

> Konkretnie to jaki?
> Ja mam G3 MAX, serial number zaczyna się od GA.

Wygląda na to że model to GT 3G+ EMEA.
Numer seryjny zaczyna się od NZ.
> Mój 'GA' działa z driverami nozomi ze strony którą podałeś.
> Co prawda zmuszony bylem (czas -> urlop) zainstalować Ubuntu,
> bo na PLD (th) moduł się zbudował (jest spec w CVS), załadował,
> zarejestrował do sieci (znaczy przyjął PIN), ale pppd już się
> nie odpalił twierdząc że /dev/noz0 to nie jest 'serial devices',
> dokładnego komunikatu nie pamiętam.

No cóż, w pracy jestem zajęty w domu nie mam netu via eth0 :).
Będę kombinował.

Ciekawe jak połączyć pppd z globetrotterem i z pda jednocześnie.. . A
nigdy nie chciałem umieć pppd :)
A to ciągle live and kicking :)

pozdrawiam

--