[mozilla-firefox] Search engines

Kamil kamil.listy w klecza.pl
Sob, 19 Sie 2006, 11:03:55 CEST

Witam.

Mam taką propozycje co do firefox'a. Czy nie można by wyodrębnić do oddzielnej
paczki plików wyszukiwarek? Praktycznie poza jedną (google) nie korzystam z
żadnej z tych z paczki natomiast w katalogu domowym sobie dodałem z ok 10 z
których korzystam. Początkowo usuwałem te z paczki z katalogu do którego się
instalowały no ale oczywiście każdy upgrade powodował, że znowu je miałem. No
chyba, że jest jakaś opcja w ff pozwalająca na nie ładowanie tych z główneg
katalogu a jedynie tych z katalogu domowego?
--
Pozdrawiam, Kamil