Najnowsze sterowniki ATI i kernel 2.6.16.23-1

Dariusz Włodarczyk milley w zsp2.krotoszyn.net
Pon, 21 Sie 2006, 23:02:57 CEST

Marcin Albecki napisał(a):
> Jedyne, czego mi brakuje to xgl, ale jakoś to przeżyję :)
> Chyba, że czegoś nie wiem i da się uruchomić xgl na drm?

W zasadzie to ja już byłem zdecydowany na przejście na stery opensource,
ba już je nawet zainstalowałem i odpaliłem X, ale wróciłem do starszych
wersji po tym jak się okazało na googlach, że o wyjściu TV to sobie mogę
pomarzyć pod nimi ;( Chyba, że mi google źle powiedziały. Jeśli ktoś
mnie oświeci jak odpalić TVOut na sterownikach opensource to chętnie na
nie przejdę ;)

--
pozdrawiam
Dariusz (milley) Włodarczyk

[-= Uśmiechnij się :) =-] PZU Jakiś pieszy nagle zszedł z chodnika i bez słowa zniknął pod moim samochodem.