suspend to disk

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Sob, 19 Sie 2006, 14:53:32 CEST

Dnia sobota, 19 sierpnia 2006 14:51, Radosław Kintzi napisał:
[...]
> A skąd to się bierze i czym się różni od AC-owego jajka?

To się buduje z CVS-a. Spec kernel-desktop.spec z parametrami --with laptop.
A różni się pbniżonym so 100Hz zegarem systemowym (nie procesora
oczywiście) co powoduje w niektórych laptopach zmniejszony pobór prądu
(akurat nie w moim, ale to szczegół ;-) ).

> Właśnie o coś podobnego. Tyle że jak ja wydam polecenie hibernate, to mi
> krzyczy:
> Could not find required program "chvt". Aborting.
>
> chvt też nie mogę znaleźć.

poldek:/all-avail> search -f */chvt
Przeszukiwanie pakietów..........................................zrobione.
2 package(s) found:
kbd-1.12-13
ltsp_core-3.0.9-3

Zainstaluj ten pierwszy pakiet (kbd) i z głowy.

Tylko uważaj - mój laptop np. potrafi się zahibernować na dysk tylko raz.
Potem trzeba go zrestartować, bo druga hibernacja zwykle prowadzi do zwisu.
Aczkolwiek nie zawsze. Wogóle, działa to jak loteria. Tylko to jest w 100%
zależne od sprzętu, więc u ciebie akurat może działać poprawnie.
Registered Linux User #61028           JID: paranoid w jabber.aster.pl   _\_V